تازہ ترینڈاکٹر تصور مرزاکالم

ایک عظیم نعمت خداوندی ہے

مومنو! تم پر روزے فرض کئے گئے ہیں جس طرح تم سے پہلے لوگوں پر فرض کئے گئے تھے تاکہ تم تقویٰ اختیار کرو۔ یہ حکم اللہ تعالیٰ کی طرف سے اللہ پاک کی الہامی کتاب ِ مبین میں ارشاد ہے۔ یہ حکم وہ قادر مطلق خالق مالک رازق اللہ تعالیٰ کی ذات دے رہی ہے۔ وہ اللہ تعالیٰ جو ستر 70 ماؤں سے زیادہ پیار کرتا ہے۔ روزے کے کیا کیا فائدے ہیں یہ صرف اللہ پاک اور اللہ پاک کے پیارے محبوب پیارے اور آخری نبی ﷺ جانتے ہیں۔ ہم گناہ گاروں سیاہ کاروں کو بخشنے کا ایک سبب پیدا کر دیا۔ آج ہم جسمانی معاشرتی روحانی مسائل امراض میں مبتلا ہوکر اپنے آپ کو دنیا اور دنیاداری میں تباہ و برباد کر کے دنیا اور آخرت کی کامیابیوں و کامرانیوں سے کوسوں دور بھٹک رہے ہیں۔ ایسے میں نبی کریم ﷺ کی امت میں پیداہونا اور پھر رمضان المبارک کو پانا ”ایک عظیم نعمت خداوندی ہے۔ اگر کوئی عالم فاضل ساری عمر روزوں کی اہمیت بیان کرتا رہے تو عمر ختم ہو جائے گئی مگر ماہ رمضان کے روزوں کے دنیاوی اور آخرت کے فوائد مکمل بیان نہیں کر سکتا۔ روزہ ایک مقدس عبادت ہے اوراس کا اجرو ثواب صرف پروردگار ہی دے سکتا ہے مگر روزے کے نتیجے میں انسان کو ایسے حیرت انگیز طبی فواید بھی حاصل ہوتے ہیں جن کا عام لوگ تصور بھی نہیں کر سکتے۔جن میں چند ایک عرض کرتا ہوں
ماہرین کا کہنا ہے کہ ٭ روزہ انسان کی ظاہری خوبصورتی، جلد کی تازگی، بالوں حتیٰ کہ ناخنوں کے لیے بھی مفید ثابت ہوتا ہے
٭. روزہ detoxification کرتاہے۔ جب جسم اپنے چربی کے ذخائر کو توڑتا ہے، it mobilizes and eliminatesیہ متحرک اور ذخیرہ شدہ زہریلے مادوں کو جسم سے ختم کرتا ہے۔
٭ روزہ نظام ہاضم نظام کو درست کرتاہے۔ روزہ رکھنے کے بعد، عمل انہضام Digestion اور خوراک کو جزب Absorption میں مدد ملتی ہے۔
.٭ روزہ سوزش Inflamation کو کم کرتا ہے، جیسا کہ جوڑوں کے درد Gout, Rheumatic Pain، یورک ایسڈ Uric acid ٹھیک کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ ٭۔ روزہ خاموشی سے الرجی اور جسمانی رد عمل، Allergy ، Hypersensitivity ،دمہ میں افاقہ یا کمی کا سبب بنتا ہے۔
٭۔ روزہ غیر معمولی سیال جمع abnormal fluid accumulations, ہونے کو خشک کرنے کو فروغ دیتا ہے جیسے ٹخنوں اور پیروں میں ورم edema in the ankles کو کم اور بڑے ہوئے پیٹ swelling in the abdomenکو کم کرنا۔
٭:۔روزہ بغیر دوائیوں کے ہائی بلڈ پریشر کو درست کرتا ہے۔، روزہ رکھنے کے بعد بلڈ پریشر معمول کے مطابق رہے گا، Roza is best for Hypertension ہے۔
٭۔ روزہ رکھنا تیزی سے نیکوٹین، nicotine, الکحل alcohol,.، کیفین caffeine اور دیگر منشیاتand other drugs کی خواہش کو ختم کردیتا ہے۔بہت سے منشیات کے عادی لوگوں نے روزوں سے فائدہ اٹھا کر منشیات کی لعنت سے چھٹکارہ پایا ہے۔
٭۔ روزے سے جلد صاف ہوجاتی ہے اور آنکھوں کو سفید ہوجاتا ہے۔ روزے کے دوران جلد کے پھٹتے ہوئے واضح ہوتے دیکھنا عام ہے، اور آنکھوں کی سفیدی کبھی اتنی صاف اور روشن نظر نہیں آتی جیسے وہ روزے کے بعد کرتے ہیں۔کیونکہ خون کے خلیات Blood Cell کو تازہ آکسیجن ملتی ہے۔
٭۔ روزے رکھنے سے جسم میں ایسے پروٹینز Proteins کی سطح بڑھ سکتی ہے جو کہ انسولین Insulinکی مزاحمت کو بہتر کرنے کے ساتھ ساتھ زیادہ چربی اور چینی والی غذاؤں سے لاحق ہونے والے خطرات سے تحفظ فراہم کرتے ہیں۔
٭۔تحقیق کے مطابق دنیا بھر میں 65 کروڑ سے زائد افراد موٹاپے کا شکار ہیں جس کے نتیجے میں متعدد امراض کا خطرہ بڑھ جاتا ہے مگر روزے ذیابیطس، میٹابولک سینڈروم اور جگر پر چربی چڑھنے جیسے امراض سے تحفظ فراہم کرتے ہیں۔
٭۔محققین کا کہنا تھا کہ کھانا اور روزہ جسم پر نمایاں اثرات مرتب کرتے ہیں جیسے کس طرح پروٹینز Proteins کو بنانا اور استعمال کرنا ہے جو کہ انسولین کی مزاحمت کا خطرہ کم کرنے اور صحت مند جسمانی وزن کو برقرار رکھنے کے لیے ضروری ہے۔روزوں کے مکمل جسمانی روحانی فوائد کوئی مائی کا لعل بیان نہیں کر سکتا مگربے شک ہم
دنیا اور آخرت کی کامیابیوں و کامرانیوں سے کوسوں دور بھٹک رہے ہیں۔ ایسے میں نبی کریم ﷺ کی امت میں پیدا ہونا اور پھر رمضان المبارک کو پانا ”ایک عظیم نعمت خداوندی ہے۔

یہ بھی پڑھیں  محمدعامرکے سواقومی کرکٹ ٹیم کے سب کھلاڑیوں کو انگلینڈ کا ویزا مل گیا

یہ بھی پڑھیے :

What is your opinion on this news?

Back to top button
Close

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker